Keurmerk

Klantgericht Verzekeren

Sinds 2010 heeft Nederland het Keurmerk Klantgericht Verzekeren.
Randstadfinancieel Adviesgroep werkt bij voorkeur samen met verzekeringsmaatschappijen die dit keurmerk mogen voeren . Bij verzekeraars met dit keurmerk kunnen we gerant garant staan voor begrijpelijke informatie, passende producten en goede service.

Wat zegt dit keurmerk?

Elk jaar beoordeelt de Stichting Toetsing Verzekeraars de klantvriendelijkheid van verschillende verzekeraars.
De keurmerkonderzoekers kijken onder meer of:
  • De informatie over de producten begrijpelijk is.
  • De producten geschikt zijn voor de klanten.
  • De dienstverlening optimaal is.
Op deze pagina leest u wat u precies van ons kunt verwachten. Wij doen ons best om uw verwachtingen waar te maken. Wilt u meer weten? In een filmpje stelt het Keurmerk Klantgericht Verzekeren zich voor.
1Begrijpelijke informatie

We vinden het belangrijk dat u de informatie van ons en van onze partners begrijpt. Verzekeren is al ingewikkeld genoeg.

Heldere productinformatie
We hebben nu bijna alle pagina’s op de website herschreven in eenvoudig en begrijpelijk Nederlands. Zo leggen we nu op productpagina’s in een paar zinnen uit wat het product inhoudt.
  • Bent u op zoek naar betrouwbare en onafhankelijke informatie over verzekeringen en geldzaken? Ga dan naar wijzeringeldzaken.nl.

Ons fraudebeleid
In de verzekeringsbranche is vertrouwen van groot belang. U vertrouwt op een goede schadeafhandeling. Wij vertrouwen erop dat u ons correct informeert.

2Geschikte producten
Onze partners maken producten die geschikt en nuttig voor u zijn. Het is belangrijk dat de producten bij u blijven passen als er iets verandert aan uw persoonlijke situatie. Als tussenpersoon moeten we goed om kunnen gaan met die persoonlijke veranderingen. Als onze partners nieuwe producten ontwikkelen, worden deze eerst uitgebreid getoetst door onder andere productspecialisten, juristen, fiscalisten en directieleden. Maar daar blijft het niet bij. Als producten eenmaal zijn geïntroduceerd, worden deze regelmatig opnieuw getoetst.
3Optimale dienstverlening
Als u een vraag heeft, iets wilt wijzigen of een klacht heeft, wilt u de verzekeraar goed kunnen bereiken en snel een duidelijk antwoord op uw vraag. De Stichting Toetsing Verzekeraars kijkt onder andere naar:
  • De bereikbaarheid.
  • De reactietermijnen die gehanteerd word als u een vraag stelt.
  • De klachtenafhandeling.

Goede bereikbaarheid

Uiteraard vinden wij zelf de bereikbaarheid ook zeer belangrijk.
Wij zijn dan ook op verschillende manieren bereikbaar: Wij proberen u altijd binnen 24 uur te beantwoorden en een passende oplossing te bieden.